ОБЩИНА ВЪЛЧИ ДОЛ
обявява ПОДБОР НА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ при предоставяне на услугата патронажна грижа чрез провеждане на конкурс
срок за подаване на документи - от 02.10.2019 г. до 04.10.2019 г. включително.
Община Вълчи дол реализира проект BG05M9OP001-2.040-0024-C01, „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Вълчи дол" по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG05M9OP001-2.040 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“ на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
I. ОПИСАНИЕ НА ОСНОВНИТЕ ФУНКЦИИ И ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ:
1. Медицински специалист на трудов договор, с почасова заетост 4 часа на ден – 1 бр.
1.1. Основни функции:
- Събира и предоставя здравна информация на потребителите;
- Предоставя квалифицирани медицински услуги, недублиращи тези от НЗОК и съгласно индивидуалните потребности на потребителите по проекта;
- Диагностични изследвания на потребителите на социалната услуга, назначени от лекар, които не се финансират от НЗОК;
- Придружава потребителите до здравни услуги и болнични заведения, осъществява и поддържа контакти със здравни институции, имащи отношение към целевата група;
- Извършва манипулации, лечебни процедури, смяна на превръзки, измерване на кръвна захар и кръвно налягане и др.;
- Текущ контрол за спазване на хигиенните изисквания в дома на потребителя;
- Води и съхранява документацията, съпътстваща услугата;
- Други дейности, съобразно нуждите на потребителите.
1.2. Минималните и специфични изисквания към кандидатите за длъжността са:
■ минимални изисквания за заемане на длъжността :
- Да не са осъждани;
- Образователна степен — висше, професионален бакалавър, полувисше;
- Специалност - „Медицинска сестра”, „Акушерка”, „Здравни грижи”, „Фелдшер”;
- Професионален опит - 1 година в сферата на здравеопазването;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора над 65 години и хора с увреждания;
- Допълнителни квалификации са предимство.
_
■ специфични изисквания:
- Компютьрна грамотност - Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
II. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
2.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- писмено заявление за участие – по образец;
- лична карта (за справка);
- служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи — редовно обучение);
- документ за завършено образование;
- копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги – ще се ползва като предимство;
- декларация за обработка на лични данни -по образец;
- други документи.
2.2. Образците на необходимите документи за участие са на разположение на кандидатите в деловодството на Общинска администрация или на интернет страницата на община Вълчи дол - www.valchidol-bg.com. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: Общинска админстрация гр. Вълчи дол, пл. „Христо Ботев” №1, информационно обслужване, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа.
2.3. Подборът протича в два етапа:
1. проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания - административно съответствие;
2. Интервю, с цел да установи в каква степен кандидата притежава професионални и делови качества, както и мотивация, необходими за изпълнението на проекта, в съответствие със заложените цели.
До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на интервюто, се обявяват на интернет страницата на община Вълчи дол www.valchidol-bg.com, както и на информационното табло на Община Вълчи дол, в петдневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на интервюто, който се публикува на сайта на община Вълчи дол и на информационното табло на общината.
За допълнителна информация:
Нина Белева — Ръководител проект